Pristatymo informacija


Pasirinkite kokių būdu norite išsiųsti mums savo įrenginį remontui.
Tai yra NEMOKAMA.

Kliento informacija


:

Įrenginio informacija


PVZ.: Samsung s20 pilkas arba iPhone 13 juodas)

(PVZ.: dužęs ekranas,kameros stikliukas ir nugarėlė )

(PVZ.: Ekrano atrakinimo kodas/šablonas )

VISOJE LIETUVOJE siūlome “Pick-up” paslaugą (įrenginio paėmimo iš jūsų ir grąžinimo atgal sutaisius)! Operatyvumas ir kokybė garantuota!

KAIP TAI VEIKIA?

Susisiekti su mumis telefonu dėl Jums tinkamo laiko arba užsisakyti šią paslaugą užpildžius žemiau esančią užsakymo formą, tuomet saugiai supakuoti savo įrenginį, perduoti jį kurjeriui arba atsispausdinti siuntos lipduką LP express paštomate, bei sulaukti sutaisyto telefono ar kompiuterio! Gedimo diagnostika 10eur. Jei atliekamas remontas – diagnostika NEMOKAMA.

KAIP ATSISKAITYTI?

Suremontavus Jūsų įrenginį atsiųsime sąskaitą bankiniam pavedimui arba jeigu Jums patogiau ir saugiau – susimokėkite grynais kurjeriui, kortele paštomate kai Jums gražins sutaisytą įrenginį.

AR TAI SAUGU?

Be abejo! Šiais laikais visi žmonės skuba ir taupo savo laiką, todėl visame pasaulyje plačiai paplitusi „Pick-up“ paslauga yra aktuali ir Lietuvoje. UAB „Egosmart“ veikia nuo 2020 m., tad tai tik įrodo, kad orientuojamės į ilgalaikes verslo perspektyvas aptarnaudami savo klientus kuo kokybiškiau ir patikimiau. Juk nebe tie laikai, kad legaliai įregistruotos įmonės pasisavintų savo klientų remontui atneštą įrangą.. Dėl šventos ramybės užduokite sau klausimą: „Kuo esate saugesni atiduodami savo brangų įrenginį pirmą kartą gyvenime matytam meistrui savo mieste?“ Be to, kurjerio paslaugos yra apdraustos!

O KAIP MANO INFORMACIJA ĮRENGINYJE?

Jeigu tik įmanoma – visada pasidarykite duomenų kopiją (back-up) prieš atiduodami įrenginius remontui. Jeigu to padaryti negalite, galite būti ramūs – keičiant ekraną ar atliekant kokį nesudėtingą remontą informacija neliečiama ir ji negali niekur dingti.

SIUNTIMO PASLAUGA NEMOKAMA  (mokėkite tik už įrenginio remontą)